ÁLLÁSHIRDETÉS
2021. június 01. 14:12
a Győr-Moson-Sopron Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság Igazgatóhelyettesi Szervezet, Katasztrófavédelmi Hatósági Osztály Vízügyi Hatósága 1 fő középfokú végzettségű személyt keres adminisztrátor munkakör betöltésére.
Foglalkoztatás:
A munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény (a továbbiakban: Mt.) alapján munkavállalói jogviszonyban.
Foglalkoztatás jellege, a jogviszony időtartama:
teljes munkaidő (hivatali munkarendben: H-Cs 07:30 – 16:00, P: 07:30 – 13:30),
határozott idejű.
A munkavégzés helye:
9021 Győr, Árpád út 28-32.
Jogállás, illetmény és juttatások:
az Mt. rendelkezései az irányadók
béren kívüli juttatás (cafetéria),
utazási költségtérítés.
Ellátandó feladatok:
elektronikus iratkezelési rendszer ügyviteli szempontú kezelése,
elektronikus szakrendszerek kezelése,
adatszolgáltatások összegzése, teljesítése,
MS Office rendszerek kezelése,
postázás.
A jelentkezés feltétele:
magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet, egészségügyi alkalmasság,
felhasználói szintű számítógép-kezelési ismeretek,
minimum iskolai végzettség: érettségi,
önálló munkavégzés, megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség.
A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:
műszaki beállítottság (esetleg végzettség).
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások
végzettséget igazoló bizonyítvány(ok) másolata,
részletes (fényképes) önéletrajz,
három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik,
nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.
A jelentkezés benyújtásának határideje: 2021. június 10.
A felvétellel kapcsolatos információ, a jelentkezés benyújtásának módja:
A felvétellel kapcsolatosan további információt Sipos Bernadett hatósági szolgálatvezető-helyettes nyújt a 96/518-297-es telefonszámon.
A jelentkezést elektronikus úton kell benyújtani a tlbe.ivmhtl@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatást követően elektronikus úton kell bemutatnia a végzettséget igazoló oklevelet, valamint a három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.
A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt vennie. A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.gyor.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.