ÁLLÁSHIRDETÉS

2021. június 01. 14:12

a Győr-Moson-Sopron Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság Igazgatóhelyettesi Szervezet, Katasztrófavédelmi Hatósági Osztály Vízügyi Hatósága 1 fő középfokú végzettségű személyt keres adminisztrátor munkakör betöltésére. 

Foglalkoztatás:

A munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény (a továbbiakban: Mt.) alapján munkavállalói jogviszonyban.

Foglalkoztatás jellege, a jogviszony időtartama:

teljes munkaidő (hivatali munkarendben: H-Cs 07:30 – 16:00, P: 07:30 – 13:30),

határozott idejű.

A munkavégzés helye:

9021 Győr, Árpád út 28-32.

Jogállás, illetmény és juttatások:

az Mt. rendelkezései az irányadók

béren kívüli juttatás (cafetéria),

utazási költségtérítés.

Ellátandó feladatok:  

elektronikus iratkezelési rendszer ügyviteli szempontú kezelése,

elektronikus szakrendszerek kezelése,

adatszolgáltatások összegzése, teljesítése,

MS Office rendszerek kezelése,

postázás.

A jelentkezés feltétele:  

magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet, egészségügyi alkalmasság,

felhasználói szintű számítógép-kezelési ismeretek,

minimum iskolai végzettség: érettségi,

önálló munkavégzés, megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség.

A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:  

műszaki beállítottság (esetleg végzettség).

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások  

végzettséget igazoló bizonyítvány(ok) másolata,

részletes (fényképes) önéletrajz,

három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,

nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik,

nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.

A jelentkezés benyújtásának határideje: 2021. június 10.

A felvétellel kapcsolatos információ, a jelentkezés benyújtásának módja:  

A felvétellel kapcsolatosan további információt Sipos Bernadett hatósági szolgálatvezető-helyettes nyújt a 96/518-297-es telefonszámon. 

A jelentkezést elektronikus úton kell benyújtani a tlbe.ivmhtl@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül.

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:  

Az előszűrés az önéletrajzok alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatást követően elektronikus úton kell bemutatnia a végzettséget igazoló oklevelet, valamint a három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.

A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt vennie. A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.gyor.katasztrofavedelem.hu honlapon szerezhet.